စာစီစာရုိက္သမားတစ္ေယာက္အတြက္ မရွိမျဖစ္ Adobe PageMaker 7.0 (Software + eBook)

ကၽြန္ေတာ္ ေနာက္ပုိင္း စိတ္ကူးေလးတစ္ခုရတယ္ဗ်ာ။ Software နဲ႔ အသုံးျပဳနည္း စာအုပ္ေလးကုိ တြဲတြဲၿပီး တင္ေပးမယ္လုိ႔ေပါ့။ ကၽြန္ေတာ္က တကယ္ေတာ့ ဘေလာ့ေလးကုိ စေရးတုန္းက ေျပာထားဖူး သလုိ ေလ့လာဆဲလူငယ္တစ္ေယာက္ပါ။ ကၽြန္ေတာ္ တက္လာခဲ့တဲ့ သက္တမ္းတစ္ေလွ်ာက္မွာ Software ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကုိ စာအုပ္ေတြ ဖတ္ၿပီး သင္ယူခဲ့ရတာ မ်ားပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ့္လုိပဲ သူငယ္ခ်င္းတို႔လည္း Software တစ္ခုကုိ အသုံးျပဳမယ္ဆုိတုိင္း အသုံးျပဳနည္းကုိ ရွာစရာ မလုိေအာင္ Software + eBook ဆုိၿပီး ကၽြန္ေတာ္ ေတာက္ေလွ်ာက္ တင္ေပးသြားပါ့မယ္။

ဒီတစ္ခါေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ စာစီစာရုိက္သမား လုပ္ခဲ့စဥ္ဘ၀က ၇ ႏွစ္ေက်ာ္ အသုံးျပဳခဲ့တဲ့ အကၽြမ္းက်င္ဆုံး ထဲက တစ္ခုျဖစ္တဲ့ Adobe PageMaker 7.0 ကုိ သူငယ္ခ်င္းမ်ားအတြက္ အသုံးျပဳနည္း စာအုပ္ေလးနဲ႔ တကြ ျပန္လည္မွ်ေ၀လုိက္ပါတယ္။

Adobe PageMaker 7.0 ေဒါင္းယူရန္
Adobe PageMaker 7.0 အသုံးျပဳနည္း eBook ေဒါင္းယူရန္


ဆက္လက္မွ်ေ၀ပါဦးမည္။
ေက်းဇူးတင္စြာျဖင့္
iTFree4U

0 comments:

Post a Comment